29 Ekim 2012 Pazartesi

Microsoft Windows 8'in penceresini

Türkiye lansmanı 1 Kasım'da yapılacak olan Windows 8, ABD'de bugünden itibaren kullanıma sunuldu. 1.2 milyar saat denenen Windows 8'in tanıtımı New York'ta gerçekleştirildi. Microsoft, ürünün başarısında Office kullanıcılarının uzun yıllara dayanan alışkanlıklarına güveniyor. Şirket yerel ve uluslararası üreticilerle 400 milyon cihaza hükmetmeyi hedefliyor. Türkçe dil desteğine sahip Windows 8, 140'tan fazla ülkede 37 yerel dilde yüklenmeye hazır. Ocak 2013 sonuna kadar geçerli olacak kampanya ile kullanıcılar, Windows 8 Pro'yu 79 TL'ye indirebilecek. 2 Haziran 2012 ve 31 Ocak 2013 arasında Windows 7'li bilgisayar alanlar isewww.windowsupgradeoffer.com'dan 29 TL'ye Win 8'i indirecek. 

ADETA BİR DEVRİM 

Microsoft CEO'su Steve Ballmer, 400 milyonluk cihazın işletim sistemlerinin Windows 8 ile çalışacağını iddia ederken, Windows 7 kullanan cihazların da kendini güncelleyeceğini vurguladı. Ballmer, "Windows 8 ile PC'lerin daha hızlı ve esnek çalışmasını sağladık. Hem tablet hem akıllı telefonda oyun ve iş bir arada kullanılacak" dedi. 100 bin uygulamanın olduğu Windows 8'i "devrim" diye nitelendiren Microsoft Türkiye Windows Pazarlama Grup Müdürü Onur Altıntaş da, "Windows 8 ile Windows yeniden tasarlandı" dedi. Word Excell, Powerpoint'i kullananların Windows 8'e geçmeyi tercih edeceğine inanan Microsoft, Office uygulamasının cazibesini artırıyor. 

SURFACE'İN 5 ÖNEMLİ FARKIMicrosoft Surface tableti ABD'de 499 dolara satışa sundu. Tablette Windows 8 işletim sistemi kullanılıyor. Özellikleri şöyle: 10.6 inç ekranı ve tek elde taşınacak kadar hafif olması. USB girişi ile fotoğraf makinesi gibi cihazlar bağlanabiliyor. Micro SD kart girişi ile depolama kapasitesi 32 GB'ın üstünde. Yaslanma kulağı ile tablet rahatlıkla dikey durumda kullanılıyor. Word, Excell ve Powerpoint gibi Microsoft Office ürünleri ücretsiz olarak kullanılıyor. 

DEVLER MİCROSOFT'A DUACI!
WIndows 8'in başarısına odaklanan Intel, HP, Dell, Lenovo, Acer gibi dev PC üreticileri ile Nokia, HTC ve Samsung gibi akıllı telefon üreticileri tanıtım atağı için Microsoft'tan gelen işarete odaklanmış durumda. Apple ve Google'ın oluşturduğu dev pazardan güçlü pay elde etmeye çalışan şirket, ABD başta olmak üzere tüm ülkelerde tanıtım atağı başlatıyor. Türkiye'de Casper ve Exper gibi yerel ortaklarla da yeni kampanyalara başlanacak. Windows mobil alandaki yavaşlığını bu şekilde atmaya çalışıyor. 

0 yorum:

Yorum Gönder